Assistent groepsleider

Er is een vacature speciaal voor studenten pedagogische wetenschappen

logo nedereind 8 copy3
voor de functie assistent groepsleider bij Nedereind (m/v)
voor 10 tot 30 uur per week

FWG 30 (bruto per maand €1.821,- tot €2.716,- excl. toeslagen)
Stichting Nedereind biedt (intra- en extramurale) ondersteuning aan mensen met een licht verstandelijke beperking.

De functie
De begeleider draagt zorg voor het begeleiden van de jongvolwassenen die op de boerderij wonen. Het doel van de zorgverlening is de jongvolwassene te begeleiden naar een zo groot mogelijke redzaamheid in de maatschappij. Hierbij wordt een appèl gedaan op de mogelijkheden van de jongeren en hen geleerd om te gaan met hun beperkingen die in Utrecht en Nieuwegein wonen.

Profiel
Je zoekt een uitdaging, enthousiast, flexibel, staat stevig in je schoenen, gebruikt humor en wil graag de handen uit de mouwen steken.

Geïnteresseerden in deze functie kunnen contact opnemen met dhr. H. Eleveld;
e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. tel.: 030-6056923. Kijk ook op https://www.stichtingnedereind.nl. Solliciteren
Je kunt je motivatiebrief en je CV tot en met 2 oktober 2021 per e-mail richten aan het hierboven vermeld e-mailadres.