Clubkampioenschap tafeltennis 2018 NSV

Op 11 december 2018 vond het clubkampioenschap tafeltennis plaats. Net als andere jaren werd een voorronde gespeeld waarin de spelers naar rating zijn ingedeeld. De nummers 1 tot en met 4 van de plaatsingslijst zijn dan de groepshoofden, waarna de anderen naar volgorde worden ingevuld. Bij afwezigheid van Jeroen de Nas, een van de kampioenskandidaten, werd Giovanni groepshoofd in zijn poule. De uitslagen van de voorrondes waren volledig volgens de rating (met een spannende pot tussen Marcel en Susanne), waarna de eindrondes volgden.

Lees hier meer

In de eindronde wist Rob poule D te winnen, daarbij liet hij Mary-Anne, Ramonda en Maritta achter zich. Mary-Anne liet Marloes spelen in de eerste ronde, aangezien zij nog bij een sollicitatie zat.

In Poule C was Kimberley Marcel de baas, eigenlijk volgens onderlinge rating (en trainingsarbeid). Regmar was een beetje op en werd derde in de poule.

In Poule B won Daan verrassenderwijs van zowel Susanne als Lorenzo, waardoor Daan de prijs kreeg als winnaar van die poule. In de onderlinge strijd voor plek 2 tussen Susanne en Lorenzo ging de overwinning naar Susanne, die daarmee haar zoveelste prijs op een kampioenschap meenam.

In Poule A misten eigenlijk kanonnen van familie de Nas (Martijn en Jeroen) en Stan. De vakantie van Martijn op Lanzerote kwam er tussendoor. Stan had een ALV op de uni en Jeroen was het vergeten (dat kwam Giovanni goed uit). Uiteindelijk trok Harry aan het langste eind, aangezien Martijn Alblas niet helemaal scherp was die avond, Lara werd derde door in drie games van Giovanni te winnen. Lara zette nog een goeie pot neer tegen Harry door een game af te snoepen.

Eindstand:

Poule A