Winter Efteling 2018

Nadat we in ze zomer naar de efteling zijn geweest hadden we afgesproken om tijdens de winter efteling weer te gaan. We zijn van de opening van het park tot en met de speciale Winter Efteling watershow op het park geweest.

winterefteling

Efteling zomer 2018

Afgelopen zomer zijn we met een klein groepje naar de efteling geweest. We hebben hier de heledag rondgetrokken tussen de verschillende atracties. Ons groepje bestond uit; Lorenzo, Marcel, Cor, Tiwana en Daan. Aan het einde van de dag kwamen we tot een idee om naar de Winter Efteling te gaan. Het staat genoteerd in onze agenda.

efteling

Wunderland Kalkar 2017

Van 4 tot en met 7 september 2017 zijn wij een midweek naar themapark Wunderland Kalkar gegaan. Hier konden we verschillende activiteiten doen op het park waaronder: karten, poolen, bowlen, tenissen, meerdere atracties en er is en arcadehal. We hebben daar in een hotel op het park overnacht en we hadden een compleet verzorgd ontbijt en diner vawege onze All-inclusive boeking.

wunderland logo

Barcelona-reis 3-7 september 2018

Op 3 september zijn 9 bewoners en 4 begeleiders vanuit Nedereind naar Barcelona gegaan. Per shuttle-bus werd de reis aangevangen vanuit Nieuwegein om vervolgens vanuit Eindhoven de reis te vervolgen naar Barcelona. De wereldstad, o.a. bekend van de Sagrada Familia, de Ramblas en de plaatselijke FC, werd voor het eerst door ons bezocht. Eerdere bezoeken aan wereldsteden werden afgelegd aan Parijs (2013) en Londen (2015). De bewoners en het team hebben genoten van hun uitstapje, van het strand, het stadion, het lekkere eten en vooral van hun hotel aan de Ramblas.

Weekend Londen 2015

Nedereind is van 4 t/m 7 september op vakantie gegaan naar Londen. Voor een verslag van een van de vakantiegangers

Nedereind Londen 2015 195

Meer informatie Ok Weigeren