Wunderland Kalkar 2019

We zijn dit jaar weer met een groep van tien personen naar Wunderland Kalkar geweest. Van 6 juni tot en met 8 juni hebben wij ons vermaakt in Duitsland.

Efteling zomer 2018

Afgelopen zomer zijn we met een klein groepje naar de efteling geweest. We hebben hier de hele dag rondgetrokken tussen de verschillende atracties. Ons groepje bestond uit; Lorenzo, Marcel, Cor, Tiwana en Daan. Aan het einde van de dag kwamen we op het idee om naar de Winter Efteling te gaan. Het staat genoteerd in onze agenda.

efteling

Winter Efteling 2018

Toen we in de zomer in de efteling waren, hadden we afgesproken om tijdens de winter weer te gaan. We zijn vanaf de opening van het park tot en met de speciale Winter Efteling watershow op het park geweest.

winterefteling

Barcelona-reis 3-7 september 2018

Op 3 september zijn 9 bewoners en 4 begeleiders vanuit Nedereind naar Barcelona gegaan. Per shuttle-bus werd de reis aangevangen vanuit Nieuwegein om vervolgens vanuit Eindhoven de reis te vervolgen naar Barcelona. De wereldstad, o.a. bekend van de Sagrada Familia, de Ramblas en de plaatselijke FC, werd voor het eerst door ons bezocht. Eerdere bezoeken aan wereldsteden werden afgelegd aan Parijs (2013) en Londen (2015). De bewoners en het team hebben genoten van hun uitstapje, van het strand, het stadion, het lekkere eten en vooral van hun hotel aan de Ramblas.