Voor de locatie aan de Nedereindseweg 503 kun je 16 jaar of ouder zijn. Hier is 24 uurs aanwezigheid van de begeleiding en je gaat naar school of je leert te werken en word je aangeleerd om te koken.

Voor de locatie aan de Nedereindseweg 402 ben je 18 jaar of ouder, je wilt op jezelf wonen en je wilt ook de mogelijkheid hebben om samen met je huisgenoten te koken, eten, koffie te drinken etc.

Je kunt de nacht alleen zijn en je weet wat je moet doen in moeilijke situaties, bijvoorbeeld iemand bellen. Je kunt zelfstandig opstaan en je ontbijt verzorgen.

Het is verplicht een dagbesteding te hebben, als je deze nog niet hebt kunnen we je ondersteunen bij het zoeken naar een dagbesteding.

In principe mag je er zolang wonen als je wilt als je ondersteunende begeleiding nodig hebt. Het is niet mogelijk dat je alleen op de boerderij woont en geen gebruik maakt van de ondersteuning. In dat geval kunnen we samen met jou op zoek gaan naar een andere woning. Als je niet meer op de boerderij woont kun je altijd langskomen, mee eten en meedoen aan de activiteiten die georganiseerd worden.

Voor specifieke plaatsingscriteria zie het document (in PDF):